Z jilemnického "sypáku" vezeme 2 body!

17.11.2010 08:39

Dráha v Jilemnici patří mezi ty nejobávanější v kraji. Sice už to není to, co to bývalo (naštěstí), ale pověst "nepadavky" si udržuje i nadále. Doufali jsme, že tu nedostaneme příliš velkou nakládačku, ale nakonec to dopadlo úplně jinak.

V první dvojici zahrál Vráťa na zdejší podmínky hodně slušných 390, ale o 15 prohrál. Ve druhé dvojici proti sobě nastoupili Leoš Špulák a Standa Oubram. Standa vynikajícímí plnými dokázal poodskočit o 20 klacků, jenže soupeř si výbornou hru pošetřil do dorážky a tam manko smazal, každopádně vynikající výkony byly vidět na obou drahách (půlky přes 220). Ve druhé půlce to byl opět boj o každou kuželku, nakonec domácí hráč dokázal o zvítězit o 6 kuželek (426:419).

Ve třetí dvojici nastoupil náš přeborník na "dramatické zápasy se šťastným koncem" - Míra Písecký, který dokázal nad Liborem Šulcem zvítězit o 11 klacků a my získali konečně první pomocné bodíky. V následující dvojici se domácímu hráči Lubomíru Horákovi příliš nedařilo. Petr Slavík si hned na začátku vytvořil mírný náskok, který si zodpovědnou hrou udržel až do konce (395:371). 

Situace 4:4 (+ 14kuželek pro nás). V páté dvojici se utkali nejlepší hráči obou týmů Jaroslav Flégl a Zbyněk Fikar. Domácí hráč hrál dobře, ale na našeho kapitána to nestačilo - vynikající výkon 442 znamenalo vítězství o 32kuželek. Zápas se lámal na naši stranu a pak tam poslali mně... Byl jsem docela nervózní, protože teď jsem to mohl akorát pohnojit. Soupeřem byl Petr Horáček, který doma zahrát umí - tentokrát to bylo hodně pěkných 417. Jilemnické dráhy znám, nikdy to nebylo jednoduché, ale zahrát okolo čtyřstovky se mi vždy podařilo. Tentokrát to bylo všechno trochu jinak... Od tohoto zápasu budu na Jilemnici dlouho v dobrém vzpomínat - sice jsem trošku tápal v plných, ale špičkovou dorážkou (169) jsem si zlepšil osobní maximum a zahrál 461 a zápas jednoznačně zvrátil na naši stranu. Mám za sebou nejhezčí zážitek z kuželek..., ale teď se radši rychle vrátit na zem, aby to v pátek proti Dvoru "C" nebyl propadák.

Celkový výsledek: Jilemnice "C" x Honer club Březovice 4:12 (2404:2494)

Vyhledávání